بازی بی نظیر Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

بازی بی نظیر Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0

گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:بازی بی نظیر Gangstar Rio: City of Saints v1,0,0,ساعت 21:19  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی پرطرفدار Angry Birds Space Premium v1.0.1

همگی با بازی محبوب پرندگان خشمگین آشنا هستیم. پرندگان خشمگین خوک های بدجنس را دنبال کرده اند و ناگهان متوجه می شوند که وارد سیاره جدیدی شده اند که باید در آن سیاره به مبارزه با خوک ها بپردازند ولی این پرندگان خشمگین با قدرت عجیبشان حتما پیروز خواهند شد. Angry Birds Space نسخه Premium فضایی این بازی جذاب است که دارای مراحل بسیار متنوع و زیبایی است.

آپدیت این ورژن : باز شدن قفل Danger Zone


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:بازی پرطرفدار Angry Birds Space Premium v1,0,1,ساعت 1:9  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای Gravity Guy full v1.4.1

Gravity Guy full یک بازی اکشن Running (دویدنی) میباشد. باید همرا با ربات آهنی از موانع مختلف عبور کرده و امتیازها را جمع آوری کنید.Iron Rusher در عین سادگی یک بازی سرگرم کننده میباشد چرا که بدست آوردن امتیازها آسان نخواهدبود. از بعضی از جایزه ها به شدت محافظت میشود و باید با اسلحه ویژه خود آنها را از سر راه خود کنار بزنید. همچنین یک انرژی محدود برای پرواز در اختیار دارید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:بازی زیبای Gravity Guy full v1,4,1,ساعت 1:5  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی محبوب Angry Birds Space v1.0.1 Free

1104 بازی محبوب Angry Birds Space v1.0.1 Free

همگی با بازی محبوب پرندگان خشمگین آشنا هستیم. پرندگان خشمگین خوک های بدجنس را دنبال کرده اند و ناگهان متوجه می شوند که وارد سیاره جدیدی شده اند که باید در آن سیاره به مبارزه با خوک ها بپردازند ولی این پرندگان خشمگین با قدرت عجیبشان حتما پیروز خواهند شد. Angry Birds Space نسخه فضایی این بازی جذاب است که دارای مراحل بسیار متنوع و زیبایی است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 4 فروردين 1391برچسب:بازی محبوب Angry Birds Space v1,0,1 Free,ساعت 11:39  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی جذاب Paris Must Be Destroyed v1.0

1110 بازی جذاب Paris Must Be Destroyed v1.0

به شهر توریستی پاریس خوش آمدید. بازی جذاب Paris Must Be Destroyed به شما می گوید که پاریس باید نابود شود. کاری که شما باید بکنید این است که در شهر بچرخید، عکاسی کنید، بجنگید، منفجر کنید، تیراندازی کنید و ده ها کار دیگر. روز و شب ندارد به کارتان ادامه دهید. Paris Must Be Destroyed با گرافیک زیبایش قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:بازی جذاب Paris Must Be Destroyed v1,0,ساعت 11:45  توسط محمدصابر مشایخی 

Android Games Pack - مجموعه بازی های موبایل مخصوص سیستم عامل آندروید

به زبان ساده سیستم عاملی برای دستگاه های Mobile، گوشی های هوشمند، کامپیوترهای tablet و همچنین نوت بوک ها می باشد که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. این سیستم عامل توسط Google توسعه یافت و تحت هسته لینوکس و نرم افزار GNU پایه گذاری شده است. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم کرده است تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند.
تا اینجا حتماً با این سیستم عامل قدرتمند گوگل تا حدودی آشنا شده اید و یا قبلاً آن را می شناختید و استفاده می کردید . با توجه به اینکه این سیستم عامل نسبتاً جدید می باشد دارای نرم افزار ها و Game های محدود تری می باشد البته با سرعت زیادی در حال گسترش می باشد به همین خاطر سایت نرم افزار دانلود رایگان امروز مجموعه 30 گیم جدید و برتر برای موبایل هایی که از سیستم عامل آندروید استفاده می کنند آماده کرده است تا در اوقات فراغت از این بازی های موبایل آندروید که بسیار جذاب هستند استفاده کنید و از آنها لذت ببرید .

Android Games Pack - مجموعه بازی های موبایل مخصوص سیستم عامل آندروید

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:Android Games Pack - مجموعه بازی های موبایل مخصوص سیستم عامل آندروید,ساعت 23:23  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی مهیج Link 237 Racer v1.0

link1 بازی مهیج Link 237 Racer v1.0

در بازی مهیج Link 237 Racer، ربات های دوست داشتنی زیادی وجود دارد. این ربات ها طی یک بازه زمانی مشخص با یکدیگر مسابقه میدهند و هر رباتی که سریعتر باشد، برنده خواهد شد. شما در مراحل مختلف بازی، باید ربات خود را انتخاب کنید و به مسابقه دادن با دیگران مشغول شوید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:بازی مهیج Link 237 Racer v1,0,ساعت 9:15  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی جالب Angry Shooter v3.0.3

angry11 بازی جالب Angry Shooter v3.0.3

این بازی بی نظیر Angry Shooter نام دارد که در سبک سری بازی های پرندگان خشمگین ساخته شده است. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های Angry Birds هستید، پیشنهاد می کنیم این گیم زیبا را از دست ندهید. شما باید به وسیله تیر و کمانی که در اختیار دارید پرنده های همرنگ را با هم نابود کنید.

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:بازی جالب Angry Shooter v3,0,3,ساعت 13:14  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی فکری Impossible Level Game v1.10

imposs1 بازی فکری Impossible Level Game v1.10

در بازی Impossible Level Game میتوانید ثابت کنید که باهوش هستید. برای مثال، همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید، عبارت ۲+۲= را نمایش میدهد. سپس سه عدد ۳ و ۵ و ۶ نیز وجود دارد. شما باید با کمک این سه عدد، جواب عبارت اصلی را پیدا کنید. ۵ منهای ۳ برابر ۲ و ۶ منهای ۲ برابر ۴، یعنی جواب همان عبارت به دست می آید. در مراحل مختل، تست های مختلفی نیز وجود دارد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:بازی فکری Impossible Level Game v1,10,ساعت 13:12  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی سرگرم کننده Final Fury v1.0.4

final1 بازی سرگرم کننده Final Fury v1.0.4

اگر طرفدار بازی های اکشن/استراتژیک هستید بازی Final Fury کاملا مناسب شما خواهد بود. در مراحل این بازی، شما باید با سلاح قدرتمندی که در دست دارید دشمنان خود را نابود کنید. در هر مرحله اسلحه جدیدی به شما داده میشود که هر یک ویژگی های خود را دارند و مناسب همان مرحله خواهند بود.

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:بازی سرگرم کننده Final Fury v1,0,4,ساعت 13:9  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی شگفت انگیز Shogun: Bullet Hell Shooter v1.2.4

shogun1 بازی شگفت انگیز Shogun: Bullet Hell Shooter v1.2.4

سلاح های مرگبار و لیزر های قدرتمند را در بازی Shogun: Bullet Hell Shooter تجربه کنید. با استفاده از این سلاح ها میتوانید دشمنان خود را در چند ثانیه نابود کنید. اما اگر همین چند ثانیه را تلف کنید، دشمنان چنان شما را زیر آتش خود میگیرند که دیگر چیزی از شما باقی نخواهد ماند. Shogun: Bullet Hell Shooter بازی با گرفیک ۲ بعدی و صداگذاری جالب می باشد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:بازی شگفت انگیز Shogun: Bullet Hell Shooter v1,2,4,ساعت 20:4  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی خاطره انگیز Radiant HD v3.13.2

radiant1 بازی خاطره انگیز Radiant HD v3.13.2

همه ما با بازی های جذاب شرکت آتاری آشنایی داریم. بازی هایی که در عین سادگی، جذابیت های خاص خود را دارند. با کمک بازی Radiant HD میتوانید خاطرات خود را زنده کنید. دشمنان رنگارنگ و خطی خود را توسط سلاح ها و تیر های خطی خود نابود کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید.

more بازی خاطره انگیز Radiant HD v3.13.2


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:بازی خاطره انگیز Radiant HD v3,13,2,ساعت 20:1  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی استراتژیک Empire Defense II v1.0.5

empire1 بازی استراتژیک Empire Defense II v1.0.5

نسخه دوم بازی زیبای Empire defense یکی از بازی های پرطرفدار سبک Tower Defence میباشد. مشابه این سبک میتوان بازی زیبای WarCraft را نام برد. باید در نقشه های خود سلاح های دفاعی درست کنید و در بالای برج ها، سربازان تیر انداز مستقر کنید. بعد از زمان معینی دشمن نفوذ میکند و حال شما باید با تقویت و پشتیبانی از نیروهای دفاعی خود از نفوذ بیشتر دشمن جلوگیری کنید. این بازی دارای ۵ نقشه جدید، ۹ نوع برج دفاعی مختلف و بیش ار ۲۰ مرحله می باشد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:36  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی با ریختن پودر در Nose Candy v2.3.0

121 بازی با ریختن پودر در Nose Candy v2.3.0

مقداری پودر آماده شده است، آنرا روی صفحه بریزید، سپس در یک خط قرارشان بدید و اگر خواستید پودرها را جمع کنید. Nose Candy به صورت بازی در چند سطح می باشد و یک نرم افزار سرگرمی جالب محسوب می شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:35  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

racing1 بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

اگر از سرعت بالا لذت میبرید، اگر از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 (مسابقه واقعی) را امتحان کنید. در این بازی زیبا و با کیفیت بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد. مود مسابقه ای نیز که باید حتما در همه مسابقات رتبه نخست را به دست آورید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:36  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی هیجان انگیز Drive Kill v1.05

kill1 بازی هیجان انگیز Drive Kill v1.05

رانندگی دیوانه وار با ماشین های جنگی و مسلح را در بازی Drive Kill تجربه کنید. در راه زامبی های زیادی به شما حمله میکنند و شما باید با تیر اندازی دقیق آنها را نابود کنید. با امتیازات به دست آمده میتوانید ماشین خود را ارتقاء دهید. با اضافه کردن اسلحه و سپر های جدید به ماشینتان، بازی لذت بخش تر خواهد شد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:55  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی جذاب Mad Shoot v1.0.3

mad1 بازی جذاب Mad Shoot v1.0.3

آیا شما فکر میکنید شهر های مدرن و پیشرفته قسمتی از بهشت بر روی زمین هستند؟ پس سخت در اشتباهید. باید خودتان قضاوت کنید. برای اینکار باید بازی Mad Shoot را اجربه کنید. در شهر های مدرن، باید بکشی، تا کشته نشوی. این اصلی ترین قانون زندگی و زنده ماندن در شهر های بزرگ و مدرن است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:55  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای Drive with Zombies 3D v1.6

drive2 بازی زیبای Drive with Zombies 3D v1.6

در بازی زیبا و سه بعدی Drive with Zombies، باید در آزاد راه رانندگی کنید. ولی تنها مشکل شما موانع مختلف در جاده نیست. شما از صحرایی عبور میکنید که زامبی های گرسنه در آن کمین کرده اند. هر چند ثانیه چند زامبی به طرف ماشین شما حمله ور میشوند. باید با مهارت رانندگی خود آنها از ماشین به بیرون پرتاب کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:38  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

1120 بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:51  توسط محمدصابر مشایخی 

پک بازى گلکسى اس۲ Samsung Galaxy S II(GT-i9100) Gameloft Games Pack

Galaxy S2 Gameloft Pack پك بازى گلكسى اس2 Samsung Galaxy S II(GT i9100) Gameloft Games Pack

پکیج تمامى بازى هایى که برای گلکسى اس۲ تا به حال کرک شده. لیست بازى ها عبارتند از:

Real Football 2011  /  Asphalt 6 Adrenaline HD  /  Assassin’s Creed  /  Avatar  /  Brothers in arms 2  /  Dungeon Hunter  /  Dungeon Hunter 2  /  Fast Five  /  Gangster Miami Vindication  /  GT Racing Motor Academy  /  Hero of Sparta  /  Let’s Golf 2  /  N.O.V.A. 2 – Near Orbit Vanguard Alliance  /  N.O.V.A 1  /  Modern Combat 2 Black Pegasus  /  Shrek Karting  /  Splinter Cell Conviction  /  Star front Collision

لطفاً حتماً توضیحات را بخوانید!


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:47  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد